Langelands Efterskole

 

For at vi på Langelands Efterskole kan få en hverdag til at fungere både med elever og administration på kontoret, er vores IT nødt til at fungere på alle tænkelige måder. Det kan være, når eleverne ikke kan bruge deres computere, eller når vi på kontoret er afhængig af det.
Så de løser faktisk hele vejen rundt alt hvad der eksisterer af IT på vores virksomhed.

Det, jeg oplever hos Kortermann-IT, er en service ud over alle grænser. Nogle gange kan jeg ringe med sekunds varsel og så bliver problemet løst. For eksempel når vi står i en eksamenssituation, og eleverne ikke kan komme på en given online ordbog.
Så er det bare at ringe til supporten, og så går der ikke fem minutter, så kan eleverne komme på den ordbog.
Vi fornemmer hele tiden, at Kortermann kan løse selv de mest akutte ting lynhurtigt. Dét er utroligt tilfredsstillende for os som brugere.

Vi er superglad for samarbejdet – det hele fungerer super godt.
Medarbejderne er meget søde og imødekommende
Hvis jeg får en faktura, som ikke umiddelbart er forståelig, skriver jeg til dem. Og så får jeg en forklaring med det samme.
Hele vejen rundt er vi meget godt tilfredse, fordi det er vigtigt, at det hele fungerer i skolens dagligdag.

Pernille Færing