Tryghed & fremtidssikring
Marie Jørgensens Skole, en privatskole i hjertet af Odense med 424 elever og 60 ansatte, har valgt Kortermann-IT som ekstern samarbejdspartner til at supplere deres interne IT-afdeling. Denne løsning fremtidssikrer skolens IT og skaber tryghed i dagligdagen.
Styrket IT-support & tilgængelighed:
- Tilgængelighed: Det er alt afgørende at for at skolen kan modtage support i hele arbejdsdagen
- Fast kontaktperson: Skolen har en primær kontaktperson hos Kortermann-IT, men der er altid andre medarbejdere klar til at hjælpe, hvis behovet opstår.
- Tryghed i hverdagen: En ekstern partner som Kortermann-IT er med til at fremtidssikre skolens IT og giver ro i hverdagen. Samarbejdet med Kortermann-IT er et vigtigt skridt mod at fremtidssikre skolens IT-løsninger.
Kundens oplevelse:
Thomas Hansen, Skoleleder på Marie Jørgensens Skole, fremhæver at IT er noget som bare skal fungere:
”Skolens IT er bundet op på flere ved at have en ekstern partner som Kortermann-IT giver tryghed og sikrer en stabil drift. Det er en god fremtidssikring for skolen IT-mæssigt,”
Kortermann-IT’s branchekendskab inden for skoleområdet har været en stor fordel for Marie Jørgensens Skole. Med den faste kontaktperson hos Kortermann-IT er skolens medarbejdere sikret stabilitet. Skulle den faste kontaktperson være optaget, er der altid andre medarbejdere til rådighed, hvilket giver ekstra sikkerhed og fleksibilitet.
Service i øjenhøjde:
En vigtig del af samarbejdet er, at IT-løsningerne bliver forklaret på en forståelig måde.
- Tillid: Support hele arbejdsdagen giver tryghed.
- Personlig kontakt: En fast kontaktperson og altid adgang til backup
- Stabil drift: Fremtidssikring og ro i hverdagen.
Skoleleder Thomas Hansen udtaler og citeres:
“Nøgleordet er tilgængelighed og et sprog, der er til at forstå”
“Jeg er tilfreds og tryg i samarbejdet giver ro i hverdagen. Som skole outsourcer vi noget af vores IT, men ansvaret er i sidste ende mit som skoleleder”
“Tilgængelighed højt på listen. For mig er det vigtigt, at Kortermann-IT kun er et kald væk og de er til at få fat i.”
“Jeg kan godt lide jeres åbningstider fra kl. 08.00-16.00, fordi I er tilgængelige i al den tid jeg er på arbejde. Det betyder meget for mig, at jeg allerede kan ringe kl. 08.00, hvis der er problemer – eller efter kl.15.00, hvor der typisk er mere ro på skolekontoret.”
Skal vi tage en snak?
Vi dækker over et bredt område af kompetencer og de områder vi ikke dækker, har vi samarbejdspartnere, der hjælper med, så du kun behøver at ringe til ét sted.
Vi er altid klar til en uforpligtende snak om, hvordan vi løfte jeres IT.