Vester Hæsinge Slagterforretning

En case om erhvervstelefoni og digitaliserede arbejdsgange – også inden for slagteri og fødevareproduktion.

Kort om samarbejdet – CASEDETALJER

Vester Hæsinge Slagerforretning er et fynsk slagteri- og slagterhus, der ligger i Vester Hæsinge nær Broby.

Samarbejdet mellem Vester Hæsinge Slagteren og Kortermann-IT blev etableret i starten af 2021, hvor de fik erhvervstelefoni gennem Kortermann-IT.  

Samarbejdet er nu udvidet til også at gælde diverse indkøb af IT-udstyr.  

FORTÆL LIDT OM JERES VIRKSOMHED OG IT/TELEFONISKE BEHOV:

“Vi er en mellemstørrelse slagtervirksomhed, der bedst kan beskrives ud fra betegnelsen “Fra jord til bord”. Vi både slagter, producerer, skærer ud og sælger.  

 “Vi er ca. 10-11 ansatte, i højsæsonen fra 1. oktober og til juleaften er vi derudover lidt flere.”  

DIGITALISEREDE ARBEJDSGANGE – OGSÅ INDEN FOR SLAGTERI OG FØDEVAREPRODUKTION

Medejer Sara Jensen fortæller, at de i de seneste 20 år hos slagteren har oplevet et stigende digitalt behov og langt flere digitaliserede arbejdsgange, ligesom den generelle digitalisering i samfundet, der også gælder fødevareproduktion og slagteri. 

“Og der må vi bare følge med.”, beretter Sara.  

“Vores IT-behov stiger og er blevet essentielt for vores virksomhed, både når det kommer til kundekontakt, økonomi, fødevareproduktion og slagteri. “ 

Samtidig fortæller Sara også, at de hos Vester Hæsinge Slagter er meget afhængige af deres IT og IT-udstyr virker, fordi hvis ikke, ødelægger det hele rytmen og flowet i deres arbejdsdag: “Når jeg trykker på knappen, så skal det bare virke”.

“JEG KAN RIGTIG GODT LIDE, AT JEG IKKE FØLER MIG SOM ET TILFÆLDIGT CVR-NUMMER”

Her fremhæver Sara ting som ‘personlig kontakt’, hvor Vester Hæsinge Slagteren oplever ikke at forsvinde i mængden af kunder: 

 “I har en god størrelse som virksomhed, hvor der er et godt kendskab til kunderne. Jeg kan rigtig godt lide, at jeg ikke føler mig som et tilfældigt CVR-nummer, når jeg ringer.”  

Vi oplever kun god kontakt”, og samtidig oplever de ifølge Sara en stor tilgængelighed i at få hjælp, fordi hvis hun ikke får fat i en bestemt: “Så finder I altid en anden, der bare kan hjælpe mig.” 

HVORDAN KAN DET VÆRE, AT I NU HAR UDVIDET SAMARBEJDET?

“Det betyder meget at købe fra jer, som vi kender. Det handler om tillid til at I vil os det bedste.” 

Den fysiske nærhed har også stor betydning for det administrative personale hos Vester Hæsinge slagteren: “Det er meget værd for os at vide, at I kan rykke ud hurtigt, hvis det er nødvendigt.”  

Samtidig fremhæver Sara, at hun hellere vil købe IT af en mindre, lokal virksomhed, frem for en stor og mindre personlig kæde.  

3 TING I SÆTTER PRIS PÅ I SAMARBEJDET MED KORTERMANN-IT

Sara Jensen fremhæver afslutningsvist 3 fordele ved Kortermann-IT, som har betydning for deres valg af IT-partner:

  • Pris: “Jeg synes, at I er fair på prisen.”  
  • Kompetence: “I er kompetente og dygtige til det, I gør. Vi får altid den hjælp, vi har behov for.” 
  • Hurtig hjælp: “Hos jer er vi hurtigt i gang med hjælpen, som også er en personlig hjælp.”  

Skal vi tage en snak?

Vi dækker over et bredt område af kompetencer og de områder vi ikke dækker, har vi samarbejdspartnere, der hjælper med, så du kun behøver at ringe til ét sted.

Vi er altid klar til en uforpligtende snak om, hvordan vi løfte jeres IT. 

Generel henvendelse: info@kortermann-it.dk
Teknisk support: support@kortermann-it.dk
Kontakt formular
Hvad vil du gerne kontaktes vedrørende?
×

Skal vi tage en snak?

Vi dækker over et bredt område af kompetencer og de områder vi ikke dækker, har vi samarbejdspartnere, der hjælper med, så du kun behøver at ringe til ét sted.

Vi er altid klar til en uforpligtende snak om, hvordan vi løfte jeres IT. 

Generel henvendelse: info@kortermann-it.dk
Teknisk support: support@kortermann-it.dk
Kontakt formular
Hvad vil du gerne kontaktes vedrørende?