Bogense Plast

 

Bogense Plast brugte allerede Kortermann-IT, da jeg startede.
Men jeg har kun oplevet, at samarbejdet fungerer.

Hos Bogense Plast laver vi plastdele til industrien.
Alle vores trucks er udstyret med en tablet, så de har wi-fi kontakt til vores bogholderi hele tiden. De kan plukke direkte fra vores lager.
Hvis vores server går ned, får vi ikke opsamlet data, og så kan vi ikke fakturere eller bestille nye varer.
Kortermann er point of contact, hvis et af programmerne ikke virker – uanset hvilket.
En medarbejder, der sidder med en pc, som er stået af, er ikke en billig medarbejder. Derfor betyder det noget, hvis jeg skal have dem siddende en dag eller bare en time uden at lave noget.
Så betyder det noget, at Kortermann tager det seriøst, når jeg siger, jeg har en pc, der er stået af.
Og så sender de en mand herop med det samme.

Det er meget vigtigt, at de personer, der kommer herop fra Kortermann, er nogen, der har kendskab til Bogense Plast. De ved, hvad de enkelte maskiner og personer har af programmer – i stedet for at sende en ny medarbejder herop, som mangler halvdelen af programmerne.

Jeg ser, at samarbejdet med Kortermann hele tiden bliver udvidet.
De har en viden bredt, som betyder, at hvis jeg skal bruge et nyt fjernsyn til et møderum eller en ny størrelse tablets, så rådgiver de mig i at købe præcis det, jeg får bedst gavn af.

Det er sådan nogle ting, der gør dem egnede som leverandører hos os.
Deres medarbejdere har de rette kompetencer i forhold til behovet i vores virksomhed.
Det er dét, det i sidste ende handler om.

Jesper Bisgaard, bogholder, Bogense Plast