Mobiltelefoni
– på jeres betingelser

 

Hos Uni-tel får I moderne løsninger, hvor frihed, fleksibilitet og gennemskuelighed er nøgleordene. Indret jer på en effektiv hverdag, hvor alle i virksomheden er mobile og produktive. 

Fleksibel dækning
Hos Uni-tel kan hver enkelt bruger frit vælge, om de vil bruge TDCs eller Telenors netværk. Det betyder, at I altid får det netværk, der har den mest stabile dækning i området. Uanset hvilke mobile enheder, I benytter.

Enkel administration
I kan administrere alle virksomhedens abonnementer online.
Det er både nemt og overskueligt. Uanset hvornår på døgnet behovet opstår, kan I hente statistik til brug i jeres budgetter, se det aktuelle forbrug og få overblikket. Dermed kan I hurtigt tilpasse løsningerne i takt med virksomhedens udvikling.

Smidig tilpasning af abonnementer
Hos Uni-tel kan I frit skalere op og ned på mobilpakker. Abonnementerne justeres automatisk ved prisfald, så I altid  får den aktuelle dagspris. Der er desuden mulighed for at dele regningen, så medarbejderen f.eks. selv betaler indholdstakserede tjenester.

 

Mobiltelefoni - fordele og fakta

Specialløsninger
Uni-tel tilbyder en lang række fleksible specialløsninger, der udvider brugen af mobilnetværk markant og giver jer spæn-dende muligheder:

• Mobil Connect – Integrerer virksomhedens mobiler i telefon-centralen, så de bliver en del af den samlede telefoniløsning
• M2M – Trådløs kommunikation mellem maskiner til proces-styring, indsamling af data og meget mere. 


Bruges til for eksempel energistyring, flådestyring, alarmer, telemedicin, sporing etc.

• Datadelingskort – Få op til tre ekstra SIM-kort til samme abonnement, så data kan deles mellem f.eks. smartphone, tablet og bærbar PC (kun til TDCs mobilnetværk)
• Lokalnummerplan – Opret lokalnummerplan på virksom-hedens mobiler og styr den selv med lokalnumre på 3–5 cifre

Gennemskuelighed

• Ingen mærkelige gebyrer – heller ingen fakturagebyrer
• Speeddrop ved dataloft – ingen uventede regninger
• Frit valg mellem TDCs og Telenors mobilnetværk
• Automatisk prisregulering og individuel tilpasning
• Selvbetjening på nettet – let adgang til overblik over al trafik
• Køb ind efter behov og foretag selv ændringer
• Pakkeoptimering – skalérbarhed mellem pakkerne

One-Connect

One-Connect
– Vælg den komplette løsning

 

Hvis kundeservice, videndeling, mobilitet og effektivitet er vigtigt for jer, er One-Connect den rette løsning. One-Connect er en fantastisk smidig platform, som vi skræddersyr præcis til jeres ønsker og behov.

Med One-Connect kan I f.eks. integrere hovedkontor, filialer og hjemmearbejdspladser under ét. I kan samle al telefoni og supplere med funktioner, der styrker synergien:
Omstilling, gratis interne kald, mobilkø, velkomsthilsen, telefonsvarer, one number og meget mere.

Altid den nyeste teknologi
Med One-Connect får I altid adgang til den nyeste teknologi, og vi tilpasser løbende løsningen til jeres udvikling. I får blandt andet adgang til vores One-Connect app, så I kan omstille kald, se status på kollegerne og melde jer ind og ud af køer direkte fra jeres smartphones.

 

One-Connect funktioner

Profiler
Mulighed for at oprette flere profiler som kan dække forskellige situationer, f.eks. hvis medarbejderen er i møde, på kontoret eller har ferie. Der er et utal af muligheder. Profilen kan ændres ved hjælp af en simpel tastekode eller via app’en.

Hjemmearbejdsplads
Det er nemt at oprette et lokalnummer hjemme hos medarbejderne.
Der kan nemt og enkelt installeres en softphone på hjemme-PC’en.

Forstyr ikke
Det er nemt at slå “Forstyr ikke” til på både mobil og IP-telefon.

Banke-på eller fælles optaget
Der er mulighed for banke-på. Er der både mobil og IP-telefon tilknyttet brugeren, kan man vælge at have fælles optaget, så mobilen ikke ringer, mens man taler i sit IP-telefon og omvendt.

Viderestilling ved optaget/intet svar
Ved optaget eller manglende svar kan I viderestille opkald til enten telefonsvarer eller et andet nummer. I bestemmer også selv, hvor lang tid telefonen skal ringe, før kaldet viderestilles.

Træk andres kald
Hvis telefonen ringer hos en medarbejder, der ikke er til stede, er det muligt at trække kaldet fra en hvilken som helst anden telefon, både mobil og IP-telefon.

Køfunktion
Med køfunktionen er I sikre på, at opkaldet bliver besvaret. I kan dele informationer med jeres kunder, mens de venter. I kan også selv vælge køens ventemusik. Flere forskellige køtyper til forskellige behov, og I kan besvare kaldet både på mobil og IP-telefon.

Omstilling
I har valget mellem kold omstilling (blind) eller varm omstilling (præsenteret). Det er også muligt at lave omstilling fra One-Connect app’en eller det Interaktive Dashboard.

Navneopslag på indkommende opkald
Se navn og nummer på den, der ringer. Vi slår op i 118 og sender informationen til telefonens display.

Direkte nummer
Der kan ringes udefra direkte ind til den enkelte medarbejder.
Det forudsætter oprettelse af en nummerserie.

Vis og skjul nummer
Vælg selv om nummeret skal vises ved udgående opkald. Det kan styres ved hjælp af en enkel tastekode eller fra app’en.

Hurtig opkald
Det er muligt at oprette lokalnumre på eksterne kontakter.

Landekodestyring
Hvis I har mange udenlandske kunder, kan I f.eks. automatisk sende alle kald fra Sverige til jeres svenske medarbejder uden en masse omstillinger.

Manglende internet
Hvis I mister jeres internetforbindelse, vil jeres One-Connect mobiltelefoner stadig kunne modtage og foretage opkald. På den måde vil I stadig kunne servicere jeres kunder.

API
One-Connects API giver mulighed for at integrere med omstillingsborde, statistikmoduler og andre tredjepartsprodukter.

URL-kald
URL-kald kan indsende indtastede oplysninger til f.eks. et CRM-system, en database eller en hjemmeside. Det kan f.eks. dreje sig om registrering af start eller slut for arbejdstid eller selvaflæsning af varmepumper mv.

Valgmenu (IVR)
Tast-selv til kunden. Kunden kan indtaste et nummer, hvorefter kaldet sendes til relevant medarbejder eller kø.

Velkomsthilsen
Første indtryk tæller. Lav en personlig velkomsthilsen.

Indtaling af egne beskeder
I har mulighed for selv at indtale alle de lydfiler, der skal afspilles i systemet.

Tids- og kalenderstyring
Virksomhedens åbningstid styres nemt og simpelt, så kunden ikke venter forgæves, hvis der er lukket.

Ventemusik
One-Connect kommer med rettighedsfri ventemusik. Har I lyst, kan I naturligvis uploade musik efter eget valg.

Telefonsvarer
Til både medarbejder og virksomhed. Udover at aflytte telefonsvareren kan beskeder også modtages på enten e-mail eller SMS.

EU Flex Business
– til jer med 100+ mobiler

 

I større virksomheder, med mange medarbejdere er løbende administration og tilpasning af virksomhedens mobilabonnementer omkostningsfuldt og tidskrævende. Det har Uni-tel nu gjort noget ved.

Med EU Flex Business tegner virksomheden abonnement til alle medarbejderne på én gang, uden behov for at kende hver enkelt medarbejders præcise behov. Uni-tel har sørget for at pakken dækker stort set alle behov, så virksomheden ikke behøver bekymre sig om regninger på medarbejdere med stort forbrug ud over pakkens indhold.

Rigelig taletid og data – også uden for landets grænser
Administrationen af mange mobilabonnementer er enklere for alle parter, når alle abonnementer er ens. Også for Unitel. Derfor kvitterer vi ved at tilbyde ekstra meget indhold i abonnementet. Med 60 timers tale og 25 GB data er selv storforbrugere fint dækket. Og har I medarbejdere med rejseaktivitet, kan I sove trygt om natten, uden at bekymre jer om dyre takster på roaming. Uanset hvor i EU medarbejderen befinder sig, trækkes der blot af de inkluderede 60 timer. Har medarbejderen valgt TDC SIM-kort, følger der tilmed 1 GB EU Data Roaming med i pakken, helt uden merpris.

Valgfri dækning
Selvom virksomheden indgår én aftale, kan hver enkelt medarbejder frit vælge, om de ønsker TDC- eller Telenor dækning. Især i større byer med høje bygninger eller områder med tæt skov, kan dækningen være bedre hos den ene operatør end den anden, og hos Uni-tel tilbyder vi størst mulig frihed, så alle får præcis den dækning, de ved er god på arbejdet og derhjemme.

EU Flex Business

  • Frit operatørvalg
  • 60 timers taletid

    – Gælder kald til Danmark og EU lande samt kald

    modtaget og foretaget i EU lande.

  • Firmakald

  • Mobil status

  • FRI SMS/MMS (3.000 stk. – kun nationalt)

  • 25 GB Data

  • 1 GB EU Data Roaming (Kun TDC)

  • 4G

  • Ingen binding

  • Gratis portering

Hvem kan få EU Flex Business?
Virksomheder, der tegner mindst 100 mobil abonnementer, og vælger samme abonnement til alle virksomhedens medarbejdere. Abonnementet tilbydes til virksomheder, der har eller indgår aftale med Uni-tel om leverance af virksomhedens samlede mobil- og fastnettrafik – både ind- og udgående. Opfylder virksomheden ikke længere kravene, konverteres alle EU Flex Business-abonnementer til EU Flex 15. Uni-tels abonnementer må ikke videresælges, og således kan flere virksomheder ikke slå sig sammen for at opfylde kravet om mindst 100 abonnementer.